3 oktober

Nu går det inte längre. Jag har inget mer att skylla på för att slippa plugga.
Jag ska ha ett tal imorgon.
I svenska C.
Det ska vara super anpassat till mottagare.
Mitt är inte det.
Det ska vara super bra kroppsspråk.
Mitt har inte det.
Det ska vara super bra helt enkelt.
Och mitt är inte det!

Jag ska även ha fysik redovisning imorgon på ett hemprov. Jag ska kunna förklara varför och si och så. Men jag kan inte det :o jag fattar nada av fysik! Det skulle vara slumpmässigt och bara på uppgifter som man klarat, men jag och min otur.... Jätte kul! kommer säkert få en MVG uppgift som jag inte ens gjort :(

Jag har åtminstone gjort några bra saker idag. Jag har haft skridskoskola och alla tyckte jag hade en så bra struktur! Men emma improviserade! Hittade på övningar ur luften och bara så ni vet så finns det T-makaroner numera! :D Har även börjat på min Skapelse med stort S - min lillasysters dräkt. Den ska förfinas med diverse grejjer av mig. Första steget taget idag. Blev mycket nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0