15 september

Hemma igen efter scoutmötet på södra berget, frusen men dock mätt och belåten. Henke hade med sig dryck och jag stod för maten. Eller snarare fikat. Det blev bullar och choklad brownie med blåbär och smultorn,  och glöm för all del inte grädden. Vi lät våra barn springa runt i skogen och leta kontroller för att de skulle lära sig orientera.

Men för att gå från det ena till andra för att sedan fortsätter med det tredje.

Jag hämtade ut mina bilder idag. Detta inkluderar mina fotoböcker, en enormt fin förstoring och bilder från EB, läget och semester. Helt enkelt min sommar! så super nöjd!

Kom precis på den ohyggliga sanningen att jag skulle skicka in en labbrapport ikväll. Inte bra. Jag kommer inte skriva en bra labbrapport. Men skitsamma. Tror att det bara var temporärt, för feedback alltså. Men det är väl bäst man börjar med det då. 

Avslutar med en bild på nästan alla mina barn när de har äntrat björnen som står bredvid ängen! Det är faktist bara grabbarna som saknas av de som var på mötet ikväll. Ska även komma på vad som är min bästa scoutupplevelse någonsin till nästa onsdag. Kan bli mycket spänande. För de som är intresserade tänker jag även skriva högskoleprovet i år. Det ska också bli intressant....


Kommentarer
Postat av: Anna

eyyy du sa norra till mig! :O lögnare! ;)

2010-09-16 @ 09:32:46
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0