9 september - igen.

Har nu varit på träningen. Det gick inte alls bra idag. Kunde helt enkelt inte hoppa! Men det är ungefär som mattelektionen idag. Den har aldrig hänt!

Jag har avverkat några punkter på min lista allafall. Men som sagt det var inte uppifrån, snarare de grejjer som jag igentligen inte hade behöft göra utan de som kunde vänta. Men vill man inte göra de akuta grejjerna så vill man inte! dessutom sa jag ju att jag skulle börja nedifrån....

Att göra skola:
Läsa Bioteknik(X)
Labbrapport - bioteknik ()
Labbrapport - fysik ()
Fysik upggifter ()
Läsa fysik B ()
Läsa Fysik A()
Läsa Astrofysik ()
Samhälle - grupparbete()
Historia (X)
Fylla akvariet (X)
Träna (X)
Panta burkar(X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0