9 september

Så var man hemma med råge efter en underbar helg i göteborg med alla goa o glada scouter! Vi besökte Lisseberg, såg på bilder, åt en underbar middag och hade allmänt superroligt.

Väl hemma igen möttes man av verkligheten. Skolan har nu börjat på riktigt med prov, inlämningar, föreläsningar, grupparbeten och ditt och datt. Ägnade därför kvällen i "ren naturar anda". Kom hem, pluggade lite, tränade sedan lite, pluggade lite till. Sedan kom min älskade lilla mamma hem och undrade om jag ville följa med på birsta. Lillan behövde nya jeans. Snål som man är tänkte man åka snålskjuts o få allt betalt själv men si den gubben gick inte! Fick betala mina två par jeans, och en tröja själv minsann! Väl hemma igen tänker jag ta en kopp te och plugga lite till. Tycker inte riktigt om framtidsutsikterna för Fysiken just nu...

Att göra idag...:
Läsa Astrofysik ()
Läsa Bioteknik()
Läsa Fysik A()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0