12 januari - mupp mupp

Vad lov går fort. Det är antagligen för att man tar sig tid och har roligt i vardagen och pluggar inte bara. Tre dagar i skolan, och vi har redan fått läxa och nya saker att göra. Inlämningar, läxor, rapporter, prov, planeringar, sena kvällar, tidiga mornar. Mm vad man älskar livet som studerande! Jag gör allt förutom att plugga för tillfället. Jag har sorterat papper = redo att fylla på med nya anteckningar alltså.

För övrigt har jag tränat igen för första gången på mycket länge. Jag fungerar verkligen enligt principen: Vila dig iform. Jag landade nästan en dubbel idag. Ett av de svårare hoppen! Kom ihåg hela mitt program men är dock lite rädd för tävlingen nästa helg då min kondition inte vilar upp sig precis. Spurt träna kondition till nästa helg helt enkelt. Hur bra det nu kommer gå! Men antagligen lite bättre om jag inte tränar någon kondis alls! Se de positiva helt enkelt....

Planer på att skapa fotoalbum över de senare åren har även börjat ta form. Har inte bilder någon annanstans än på datorn och när den kracshar vad gör man då? Joo då plockar man fram sitt underbara fotoalbum och kan titta på sina bilder ändå! Det blir bilder ändå från 2007. Det enda som saknas nu innan beställningen går iväg är bilder från Jiingijamboree och Schweiz turen vi gjort med scouterna. Annars är jag i hamn tror jag! Det är uppåt 400 bilder just nu men det är ju ändå ca 5 år med tusen av upplevelser! Anna my darling, får jag bilder av dig? :D

Nu ska jag ta mig i kragen och göra något i förebyggande syfte. Det är slutarbetet på projektarbetet som jag tänkte börja med. Nu medans man har tid och inte sen då man har panik helt enkelt. Men annars kan man tänka: "äch jag gör det imorgon" eller "strunt samma jag har ju körtkort"

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0