5 maj

Idag var en bra dag! Till precis alldelse nyss!

Dagen spenderades på skolan - dock hatar jag torsdagar som är så jäkla dryga och icke innehållsrika! Ovärd dag helt enkelt. Tog mig hem efter att ha fått ytterligare läxor att göra, och möttes av ett brev från posten. Jag trodde i min lycka att det var balklänningen som äntligen kommit men icke - det var min studentmössa! Mumma vad fin den blev tillslut! Sedan blev det scouter och tårttävling - ätit "dead flesh" Som skapats av anna och dekorerad av Henke och Jacob - trots namnet var den mycket god. När vi anlände hem igen så kom mammi hem! :D Fick en söt ängel i present!

Så vart man hårt tillbakadragen från sitt latande då denna kväll. Min kära vän påminde mig snällt att jag både hade en fysik läxa och en nanoläxa till imorgon! Gud vad glad man blir!

(X) Fysik - labbrapport
() Nanoteknik - grupparbete
(/) Bioteknik - muntlig redovisning
(/) Bioteknik - rapport
() Historia - förintelsen
() Fysik - läxa, jordensdragningskraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0