Lång tid!

Dålig man har blivit på att berätta vad som händer i stora staden uppsala...


Mycket har hänt sedan förra gången jag skrev här.... Bjuder på nå godingar kanske!

Har skrivit Tenta i allmännkemi och haft tentafest. Studiebesök på Ackis, Arla och iNovacia. Varit ute i princip hela natten på pubrunda. Skrivit fler labbrapporter än hela högstadiet tillsammans - känns det som allafall! Åkt hem ett antal gånger. Varit på Alnöfejd och även spöat skiten ur alla - men är man Alnös förebilder så måste man visa framfötterna! Jag har även ätit alldelles för mycket godis och sötsaker men har ännu inte hamnat i nudelträsket. Dock är det så himla gott med pasta att jag äter det för jämnan - dock utan att bli less på det! Yey! Sist men  inte minst har jag väl lekt för häftigt med en yxa och därmed sytt två stygn i tummen.

Pretty much it. Tenta om två veckor igen - dock är det sista för året! Sista tentan för året blir veckan efter jullovet - LOVELY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0