10 december

Så var man tillbaka i Tentatider med allt för mycket att göra, en dunderförkylning och eksem fulla armarna. Dock har jag numera ett fungerande internet igen! Att det ska krävas lite tjafs med Telenor för att man ska börja gräva lite i alla papper man har hemma och inse att man har gratis internet om man stoppar in en nätverkskabel! Marsch pannkaka till Pappa dagis för att köpa en sladd! Väl där fick man ringa till min personliga datasupport för att höra vilken av alla dessa tusen sladdar som jag skulle införskaffa mig då.... Men nu är allt frid och fröjd så nu kan jag verkligen inte skylla min passivitet på någonting! På grund av min slapparhelg då jag legat i sängen och tyckt synd om mig själv med förkylning, exem och dåligt internet så bjuder jag nu på en "att göra lista". Denna ska alltså vara gjord till imorgon.... Känns suveränt stabilt!

Läsa femhundrasjuttioelva sidor i en skitbok ()
Föreläsningsgenomgång ()
Skriva labbrapport ()
Fixa matlådor ()
Duscha(Visst lyxigt värre må jag säga hehehe) ()

Och juste! Imorgon ska jag tydligen gå på slaktkurs... Jag som aldrig tar i rått kött.... Hur ska detta gå egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0