1 mars

Idag har jag för andra dagen i rad använt mina converse! Ett mycket kärt återseende måste jag säga! Våren är här känns det som och vintern har aldrig ens varit här.... Jag har dessutom invigt min nya vårjacka - för något måste man ju få unna sig även som student. Åå andra sidan kan den säkert räknas som en inflyttnings present från mig själv!

Har även tagit mod till mig att hälsat på lite folk denna dag i köket! Har träffat tre människor hittils och en av dem var snäll nog att informera mig om köksvanor på detta ställe, Välbehövligt! Dagen till ära har även bjudit på labbande så nu väntar sista labbrapporten för denna kurs och tentapluggande har även börjat så smått - i god tid för en gångs skull! Goo mee!

Middag kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0