1 to go!

En tenta gjord och nästa går av stapeln nästa fredag.

Veckan har varit helknasig. Helgen kändes inte som helg helt enkelt! Pluggat hela helgen som en liten myra - måste klocka någon gång o se hur många timmar man egentligen är effektiv... inte riktigt lika  många timmar som man tror skulle jag tippa på! Det värsta med helgen var att både fredag och lördag satt man med näsan i en bok - hörde andra förfesta. Hörde när de gick på krogen. Hörde när de kom HEM från krogen. Och där satt man fortfarande med näsan i boken. Roligt helt enkelt!

Måndagen blev som en fredag då vi snurrade runt på stan och letade en lampa då jag lyckades pajjja min då jag damsög. Slutade med igen lampa och födelsedags present bus inleddes istället. På kvällen blev det tårta för att fira lotta som fyllt år under helgen.

Dagen har bjudit på något så tråkigt som redovisningar och nu är man ledig fram till tentan! Ska försöka vara duktig och inleda plugget idag så jag slipper plugga så mycket i helgen som ska spenderas i Sundsvall för att se isschow där lillan ska vara apa hehhe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0