Hemlös student på valborg har nu flyttat in!

Uhh Uhh! Sista flytten för ett tag nu hoppas jag!
Bästa tiden att vara hemlös på i uppsala måste vara under valborg helt klart! Krashade hos Hip Hop Anna som hon gärna kallar sig och sov där i tre nätter. Vi gjorde verkligen uppsala farligt under hela valborgshelgen - dock får ni den censurerade versionen!

Vi var på konsär under söndagens kvalborg och lyssnade på Norlie och KKV - super duktiga killar! På lördag gled vi runt i stan och drack box ur ett delfin glas, tittade på forsränningen, var i karolina backen och räknade in våren + satte på oss studentmössan! Chillade även i solen i Ekonomikum parken tillsammans med 20.000 andra studenter! Kvällen bjöd på 04 släpp på norrlands nation, dans, limbo, dart-kastning och lite bragdskador - som det ska vara!

Tisdagen bjöd på rejält med träningsvärk vill jag lova! Har dessutom spätt på den nämnda träningsvärken genom att flytta alla mina tio tusen skor upp till fjärde våningen i ett hus på studentstaden där jag nu ska bo! Funderar starkt på att inviga duschen här!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0