En glimt av härligheten!

Som ett tillägg till gårdagens inlägg vill jag även påpeka att då dammsugaren äntligen återvände till städskrubben var det en kleptoman som hade snott alla dammsugarpåsar... Inklusive den som då satt i dammsugaren!
 
Som den duktiga korridorsgranne man är så googlade man lite tafatt på dammsugarpåsar och insåg att det finns många och att de är ganska dyra.... Härdade därför i mitt totalt solkiga och dammråttigt täta rum i nu totalt fem dagar innan jag nu som av en slump såg en kort glimt av något vitt i morse då jag sprang till bussen!
 
Joo det var städerskan!!!!
 
Tänkte lite stressat att hoppas hon fixar fram en påse för tusan! I mitt alldeles för jäktiga studentliv har jag nu därför denna tisdag kväll kl 22,33 lyckats dra mig till minnes den korta glimt jag fick under morgonens springande i trappen för att hinna till den buss som jag ändå missade, äntligen fått tag i en fungerande dammsugare! Detta är kanske inte ett stort kliv för mänskligheten men det är en stor dag för mig och mitt välbefinnande!
 
Nu åter till studerandet av monosaccharider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0