Tummeliten

Insparksveckorna har dragit igång med buller och bång på skolan. Själv är jag fadder till de nya ettorna vilket resulterar i långa dagar för mig - föreläsningar och skola varvat med pub och lek för att engagera ettorna. Idag smet jag dock lite tidigare - var ju hemma redan! klockan 8. Lagade lite mat - matlådor stod på programmet och det blev köttfärs och fisk. I kväll har jag även satt upp mina nya gardiner! Det tog mycket längre tid än jag trodde faktiskt... Jag skulle göra tidig kväll, runt 10 om jag säger så. Men jag som vill ha mörkt när jag sover har nu både mörkläggningsgardiner och vanliga, allt som saknas är sådana där hållare till själva gardinen för att få fall på dem liksom... Vad de nu heter.

Nu ska jag möjligtvis plocka undan lite innan det är dags för sängen! Godnatt!

Joo min tumme mår riktigt dåligt dessutom av tången som jag fick låna av en snubbe i köket... Dock skruvens fel och inte tångens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0