min knäppa mobil!

Måste nog ta och skaffa en ny! imorse fungerade inte väckarklockan hur jag än gjorde så..... Hör och häpna vart jag inte sen >.< sedan när sms började ramla in så fungerade inte vinratorn och inte ljudet.... SEDAN på bussen började den plinga och vibrera och ha sig utan att det kom sms och folk ringde.... blev lite utstirrad.... Men nu funkar den igen och jag hoppas att väckaren går igång emorn. Annars vore det ju en förfärlig katastrof! >.<

Skola idag också.... Var helt ok klassen är helt underbar! Det är nog den som gör att man kankse orkar ta sig igenom dessa två år. + Alla mina söta små kompisar så klart :P

Nää nog svamlat nu ska jag va social istället
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0