Ehh polynom???

jaaa matte lektionen vart ju totalt fiasko från min sida! Vi fick böckerna jag kolla i min och konstaterade: Jag fortsätter med harpan! Jag fattade ingenting. Kischtej tyckte vi skulle diskutera om polynomer. Jag försökte inte ens utan fortsatte med harpan. Då typ hela timmen gått och vi började räkna de sista tio minuterna så gjorde jag typ tre tal. Tog ut skiljsmässa med Matilda och blev sams igen. Och skrattade så jag började grina åt matildas "paper cut"!!!

Efter mattens slut så fixsade jag med vår biologi powerpoint... Stannade så  länge att Fredrik hann sluta så vi åkte hem och myste. Nu sitter man här bortglämd av världen med sin dumma estet uppgift, Kemi grejen och Biologigrejen! Kan inte ´Linda ge sig nångång! Men aja nu måste jag fortsätta....
hare bra!

Kristin hade världens bästa kommentar idag!  - "Du behöver inte fatta, Du ska bara kunna det!"
Hel skön, jag håller med helt och fullt!

Kommentarer
Postat av: Anna

MET - pluggskolan nummer 1!

2009-02-09 @ 20:47:18
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: matilda

Pluggisar vi är :(:(:(

2009-02-10 @ 20:26:09
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0