h-sand

Är här igen nu. Rummet ser lite konstigt ut nu, sängen är utsängd väven på väggarna är nu borta så nu är de vackert hallonröda lr nått. De ska nu putsas spacklas och målas. Anna nu måste du säga hur jag ska måla! annars blir jag ledsen. >.< Fick en stor bit choklad tårta med jordgubbar och glass när jag kom hit av syrran. Vet inte rikigt vad jag ska göra här uppe idag... Hannah ska på krogen, har gjort allt jag kunnat på biologi uppgiften lämnat in matte provet snart fixsat allt på rapporten. Jimmy har inte hört av sig så jag antar att jag slipper få vg i betyg av honom i svenska. Det är kanoners....
Nu ska jag väl fortsätta dryga på lite här i denna kalla håla till källare.....
Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0