kung Triton!

Här sitt er en kung och skriver det ni! Ska nämligen vara kung triton på isschowen i sista numret av lilla sjöjungfrun! Kan ju bli lite spännande att åka runt i den masken^^
Har bosatt mig på Gärde den här veckan osså då jag var där massa i söndags två timmar i måndags två timmar igår och två timmar idag. Ska dit emorn för genrep med kostymer^^ Och på fredag och spela basket^^ Sedan kommer den stora dagen nämligen lördag. DÅ ska jag vara där från 9 till 6 ungefär nästan tur inte fredrik är hemma :D

Aja nu äre sängen som gäller gonatt allesammans!
'

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

JAg ska se dig!! :D:D

2009-03-12 @ 09:00:28
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0