Dagens^^

tjaa..... Dagens ros går väl till mig som har pluggat rikigt bra nu ikväll! Bra jobbat Emma! jag har nu läst massa i boken och även svarat själv på alla frågor nu från papperet vi fick av krister. Bra emma!
Har även hunnit med träningen, handlat till helgen och även att städa på scoutgården. just nu känns det som jag kan allt med så kommer det ju inte vara emorn då vi har provet. Så dagens fail går väl till mig som inte började plugga i tid.....
Men nu äre verkligen det sista jag gör i skolan om man inte räknar med den där artikel grejjen och hemprovet i matte. suck! jag som tänkte aa men det är ju bara en sak och sen när jag börja skriva så kom jag på en till! buhu!
Känner mig ganska flummig för tillfället så nu ska jag nog gå och lägga mig!

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0