Sista dagen på det sista sommarovet!

Känns hel konstigt... Att faktist inte ha något mer sommarlov i hela sitt liv. Att börja sista året på gymnasiet. Det kommer förstärkas imorn, vi ska nämligen prova studentmössor. Har man missat att man börjar sista året får man defenitivt reda på det allafall.

Det känns ungefär lika overkligt som att jag faktist har lyckats hålla mitt rum snyggt i en hel vecka. Eller som att vi plockade 12 kg svamp i lördags. Vissa saker ska licksom bara inte hända.... Tex som att mina böcker som jag har längtat efter så har hittat sin väg ned i brevlådan. Vilket under. Kanske ska skapa ett till under genom att ta en springa en tur ikväll. Borde kunna unna(?!?) mig det efter allt jobb idag :D

Hittade allafall detta under då vi plockade svamp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0