Humörsvängningar

Har precis pratat med far. Han har kommit sig hem från USA. Intressant samtal måste jag säga, jag har skrattat och gråtit. Jag blev glad då han kommit hem, han ska betala halva kostnaden för EB åt mig just nu. Sedan ska jag betala tillbaka så mycket jag kan innan sommaren o resten ska han och mamma betala tillsammans. Känns bra att vi äntligen bestämt något - jobbigt med skilda föräldrar och pengar!

Gråta lyckades jag också göra då han berätta att sjöbevakningen kommer komma med en stor båt då vi ska sprida farfars aska i havet. Det gör att vi närmaste kan vara med ute tillhavs då det sker. Jag är glad för hans skull att han äntligen ska få ta farväl av sina barndoms minnen, och av sina föräldrar, precis så som vi fick göra av honom för 3 mån, 10 dagar, 2 timmar och 51 minuter sedan.

För att jaga bort dessa sorliga minnen berättade pappa att han köpt två par converse skor åt mig. Precis de som jag ville ha :D Ett par vita prickiga och ett par limegröna :D Woho för pappsen!



Nu ska Emma dra hemmåt och klippa sig, ha hudvårdsklass och sedan skriva labbrapport. Jobbig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0