28 Mars - plugg

Har studerat mycket flitigt idag måste jag säga. Har jobbat matte från kl 11-17.30. tog mig hem och åt middag och startade sedan Historia plugget inför ett seminarie imorgon. Det känns helt OK att ha det då trots allt jag har att göra! Imorgon blir det mer matte plugg osså färdigställandet av en Historia uppgift om Nationalism. När detta är gjort är det bara att fortsätta med nästa uppgift helt enkelt!

Dessutom har jag efter mycket velande äntligen bestämt mig för en balklänning!

Nu ska jag drömma om något värre än anna gjorde inatt - en advokado som hon skulle trä på ett snöre så att det blev ett halsband och sedan ge till mig i födelsedagspresent! Deni - har ni aldrig önskat er detta eller om det är er högsta dröm så vill jag bara meddela att det är försent! jag ska få ett! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0