4 maj

Inatt har jag sovit som en stock, förutom då jag körde upp armbågen i min pojkväns öga, han gjorde dock inget blåöga som han gjort på mig ;) Idag har jag suttit på skolan 6 timmar innan jag börjat. suttit 4 av de 6 timmarna med att revidera en labbrapport - jag är fortfarande inte klar. Dock har jag kommit en hel del på min uppgift i bioteknik om GMO. Kruxet är att jag skriver en rapport samtidigt som jag gör en presentation om samma ämne = tar lång tid men är ju effektiv på båda! Jag har även lyckats göra min religionsuppgift och tittar på min att göra lista och inser precis att jag bara strukit en sak från listan.... Jag som trodde jag varit så duktig! Jag belönade till och med mig själv med glass...

Roligt liv man har!
(/) Fysik - labbrapport
() Nanoteknik - grupparbete
(/) Bioteknik - muntlig redovisning
(/) Bioteknik - rapport
(X) Religions uppgifter

1 klar 12 kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0