Dagen....

Dagen började dåligt och det har tyvärr fortsatt.... Började med att väckarklockan aldrig ringde - glömde ju berätta att jag pajjade telefonen för nån vecka sedan och nu har samma telefon som även besökt rätt så blöta ställen!
Skittelefonen bidrog att jag vaknade en och en halv timme för sent.Dock började föreläsningen kl 1 så jag blev åtminstone inte sen! Dock betydde detta att det planerade plugget på förmiddagen uteblev.

Åt en snabb frukost och krånglade sedan mig i ett par jeans - ritsch! Drog loss en av skärphållarna med dunder o brak! Men hade jag krånglat mig i dem tänkte jag inte krångla mig ur dem precis....

Cyklade sedan iväg för att ställa mig i bostadskö. Tog fel väg i första korsningen och tappade bort mig med dunder o brak! Hittade efter mycket letande rätt adress. Tyvärr hade de precis stängt för lunch så det var bara cykla hem igen.

Åt en snabb lunch och cyklade tillbaka - nu rätt väg! Blev dock i princip utskälld av damen i reseptionen för att jag var där och lämnade lappen.... Stressade ned till stationen där jag mötte upp anna utan missöden - helt otroligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0