12 december

Det värsta med att göra listor är att de sällan prickas av lika många punkter som det tillkommer på listan... Dock lyckades jag väl denna gång nästan allafall. Det är labbrapporten som blev lidande - Får kanske för första gången skicka in någonting i efterhand! Men det finns en första gång för allt och det ska väl ske förr eller senare antar jag hehhe.

Återgår till tentaplugget för femhundrade gången denna dag! Så mycket annat som helt plötsligt blir så mycket roligare att göra - som att diska tex! Jag hatar att diska, men! I tentatider är det aldrig någon disk att diska av någon konstig andledning. Inte heller brukar man kunna städa för det är redan gjort. Huga!

joo förresten! Slaktkursen gick fantastiskt! Machokillen svimmade, jag skällde ut en annan kille för att han tyckte det lukta konstigt - "lär dig hur kött luktar innan du öppnar munnen och om du ska kräkas av den här lukten, hur ska du klara att jaga?"

Dagen ungdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0