Hänt på ica!

Sista ruschen innan tentan! Det bara snurrar i huvudet av alla enzymer som reglerar vissa reaktioner där och några här, Jesus vad mycket som händer i kroppen som gör att vi kan fungera - och det händer på millisekunder hela tiden! Evolutionen is the shit helt enkelt - eller gud, beroende på hur man vill se på saker och ting såklart...

Man inser att man pluggar klart då man bara stannar upp då man ska packa sin ica kasse och tänker: "pyruvatdehydrogenas den reaktionen sker i cellandningen va? eller var det elektrontransportkedjan?" Detta leder då till världens kö vid påspackningen och till slut så frågar någon hur det är igentligen. Yrvaket tittar jag upp och svarar "jag tänker på pyruvatdehydrogenas - det är en fråga om livet!" Packar min ynkliga påse och beger mig därifrån, med en hel hög av människor som stirrar efter mig och ser ut som frågetecken i ansiktet.

Det skulle jag också ha gjort om någon kläckt ur sig något sådant på ica!
wisch me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0