Uppe med tuppen!

Sov inte bra inatt... Gick dessutom och la mig sent och klev upp kl 6 för att tvätta. Herregud licksom! Julen har kommit och farit igen - nytt år med nya förutsättningar men ändå är man lika sen med pluggandet, tentaångesten vilar lika tung som alltid över en, rummet är lika ostädat som vanligt och kattjäveln ger mig allergishock - jag som inte brukar reagera på pälsdjur men just denna katt ska såklart vara ett hårande monster!

Biokemins värld lockar verkligen inte men det gör inte heller högen med tvätt som jag täntke stryka - moster lena borde va stolt över mig helt enkelt! Behovet att av att någongång använda strykjärnet som min far snällt nog åkte enkom för att överlämna åt mig här nere i uppsala växte sig helt enkelt för stor. Men nu måste jag ta tag i mitt liv om jag ska överleva torsdagen, blir till att leva på ipren och nudlar helt enkelt!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0