T - 3 h

nu är det exakt 3 timmar tills jag börjar jobba. Sedan är det 12 timmar tills man får åka hem och sova. Dagen har spenderats med mammie, vi åkte till frissan och mamma färgade håret och jag följde med som sällskap.

Resterande del av dagen har jag rensat diverse semester bilder. Tänk att man lyckas knäppa hundratals bilder varje gång man åker någonstans men sen aldrig gör något med sina bilder? Bilderna från Explorer Belt för två år sedan var det första som jag faktiskt orkade fixa något med! Jag skapade två fotoböcker - men resten av bilderna som man tar på diverse semestrar eller då man bara går o skräpar i sommarstugan? Joo där börjar det hända saker! Printar bilder och sätter nu in dem i album. Dock går det segt. Har just klistrat in bilder från ett scoutläger i Schweiz år 2009. Bra där licksom.... Men det är dock helt otroliga bilder - det väger upp!

Nu ska jag föra över lite bilder från telefonen till datorn och sen sova en stund innan jobbet tror jag!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0