kan labbrapporter bara skriva sig själv kanske?

Måndagar är dåliga dagar! De är bara en transport bort från helgen, denna helg har bjudit på lite blandad kompott dessutom. Besökte norrlands snötyngda eller vänta! jag menar ISGATOR där jag spenderade helgen på Alnö. Hemma bio på fredag då vi såg Tintin och lördagen var det real deal - middag och bio. Denna dag blev det Hamilton som enligt min åsikt är en James Bond wannabe... Svårt med förnyelse i den genren kanske...

Hann träffa familjen i någon timme innan ännu en konstig resa med Ybuss tog sin början... Blir bara konstigare och konstigare på bussturerna måste jag säga! Usch tacka vet jag tåg där beter sig alla som man ska!

Dum måndagen har släpat sig fram på mitt dåliga samvete över den oskrivna labbrapporten som ska in på onsdag och tentaplugget som har inletts. Tenta om en vecka DAM DAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0