Helg, återigen!

jisses vad tiden går fort! Nu är det helg igen, veckan har spenderats i ett tillstånd av väntan. Väntan på lördagen. Som jag har planerat. Min polare Anna fyller år idag och imorgon vankas det partaj. Det kommer bli en förhoppningsvis underbar dag som vi spenderar i en bubbelpool drickandes lite bubbel! Sedan bär det av hemåt där en middag väntar - 3 rätters middag med Svartvinbärsstek till huvudrätt.

Förberedelserna för denna dag har varit enorma! Alla är involverade, jaa hela tjocka släkten och nu är snart dagen kommen! Jag känner mig redo - Naglarna pimpade, steken på tining, rummet städat och klänning införskaffad.

Inväntar helt enkelt morgondagen med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0