Julpyntat!

Nu är det sista julpyntet på plats i mitt lilla rum! En julblomma känns som ett måste - kreativitet är dock ett måste som student om man inte vill köpa tusentals med blomkrukor! Därför har jag nu skapat en egen i form av en plastbytta och folie! Tada! Lite julig blev den allt!
Känns annars lite som tomtens verkstad här just nu - labbrapporter i alla dess slag tillverkas och finslipas, Statistik boken och batterierna i miniräknaren blir utslitna och snabeldraken står orastad i garderoben. Den enda som sörjer det är min pedantiska sida som bara finns då jag har mycket att göra och mina strumpor som blir så smutsiga hehe. Nu återstår dock 14 dagar tills jag lämnar landet, därmed har nedräkningen definitivt börjat! YEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0