min dag i bilder^^

tjoo vakande kl 10 idag väldigt utvilad, huvudvärken borta och inte ont i halsen längre. Så med facit i hand så har jag sovit ca 30 timmar. Då räknar jag med torsdag natt, fredag och fredag natt. Så antagligen var min förkylning lätt sömnbrist vilket resulterade i lätt migrän och halsont. Nu är det annat som gör ont! men nog om detta! nu tänkte jag ge er lite onfo om min dag som den sett ut hittils.

vaknade, åt frukost duscha, plugga - blablabla!
Hannah och mamma var och handla lite grejor så jag kunde måla min hylla till bokhyllan. Det kan verkligen behövas då jag just nu har för mycket böcker eller för lite hyllor. Just nu har jag till och med högar på skrivbordet med böcker som inte får plats i bokhyllan^^

 


Efter målningen var det birsta som gällde! Där pantade jag burkar och fick ihop 231 krmMedans mamma och hannah handlade mat. Sedan for vi en tripp på stadium där jag hittade ett linne och en bikini överdel. 

 

När vi kom hem vart jag beordrad  att städa åt raffe. Så det var bara att sätta igång. Han såg så förvånad ut när jag var klar att det var värt besväret!


  

Detta är min sköldpadda raffe som är så otroligt ful att han blir söt! Låter helt sjukt men det är faktist så! Det kan Anna intyga om! Dessutom har hon fått en tvångstanke om att hon måste peta på hans mage^^

 

Hoppas det är middag snart!  Är super hungrig och det luktar jätte gott! senare på kvällen blir det tårta hos grannen och jag ska även försöka sälja lite strumpor och newbody till dom så jag får åka till schweiz billigt! Någon annan som vill köpa^^ :P Sedan har jag tänkt anfalla min pojkvän eftersom mamma ansåg att jag inte fick göra det igår^^ Undra varför??? =O

Men nu äre mat tydligen >.<
Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0