höst

ganska mysigt ord....
tänk er en varm filt,
Godis eller varmchoklad,
Stearin ljus,
En bra bok OCH
Regnet som smattrar på taket!

Så är det nu! Det är höst! skolan har börjat. De långa varma dagarna har förlänge sedan slutat vara varma. Nu är det kallare och det bara regnar.... Det har sin charm det med men det är inte roligt att träna i! Det är blött kallt och allmännt obehagligt! Tur att vi inte ska vara ute så länge till på våra träningar.

Men tillbaka till höst. Sitter ute på inglasningen, regnet smattrar mysigt på taket. har en mysig filt i en fotölj! Den braiga boken är just nu en av Harry Potter böckerna. Tredje om jag ska vara exakt. Har tänt några ljus för mysighets faktorn men orkade helt enkelt inte göra varmchoklad >.<

LATA Emma! men svar: JAAA jag ska lata mig ikväll ett tag till innan det blir ett springpass ute i regnet, innan skolan börjar på allvar och innan man går in i väggen av allt pluggande! Jag fåååår vara lat i en timme till minst!

Jag ska vara lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0