back in town

Jaa haft storstädning här hemma på mitt eget rum efter hemkomsten igår. Vi spenderade de resterande timmarna på stan där jag köpte garn till en kofta jag tänkte sticka och sedan drog vi och badade, bastade och bubblade. Joo vi var även och åt en tre rätters middag med patriks combo som paus underhållning. Sjukt roligt och bra musik!

Bad även på söndag förmiddag innan vi begav oss hemöver och mot lundhags. Det vanliga stoppet. Julklappar inhandlades, mössor köptes och mycket mer!

Idag har det snöat som tokigt. Jag har skottat, städat, köpt packet, gjort packet, fixat julgodis, tvättat, damtorkat, tränat och snart duschat. Jaa jag har nog gjort mer också faktist. jag har slöat och stickat också bara så ni vet :P

Nu ska jag övertala min underbara pojkvän att göra mig sällskap!

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: emeliea

Det hoppas jag :D vi åker allihopa helt enkelt ;D

2009-12-21 @ 22:48:42
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0