Dokumentering!

julklappar som jag fått just nu:

En kofta.
Ett linne.
En trådlös mus till datorn.
Örhängen.
En tomte.
Sockar.
Taights.
Julpomler från Polen.
Pengar.
Presentkort.
En penna.
En glaskula.

jag har säkert glömt något nu men aja :D
Sedan tillkommer paketen från pappa och antagligen några till från pappas sida av släkten och även några från min bonuspappas sida av släkten. Det blir lilla julafton den 30:e då jag ska åka till vemdalen >.< Jätte bra så antagligen kan jag även nästa år svara på frågan - "vad har du fått i julklapp i år då?"

Sedan tillkommer ju den bästa julklappen - den från älsklingen: Ett biobesök. Vi orkade inte vara fantasifulla i år >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0