bra fantasi?

Någon som känner att dom har bra fantasi och vill dela med sig lite till mig och cecilia? Vi behöver lite inspiration till vår saga som vi ska skriva....Just nu står de tbra stilla i våra huvuden..... Tur att det är långt tills det ska vara inlämmndad.....
Men jag får väl sitta i bilen och fundera.... Cecilia har precis kommit på en bra början på sin saga: En saga!  vad tror ni kan det bli ett mvg? Det tror jag!

Men nu ska jag fortsätta dagen med naturkunskap och matte prov efter lunch...
solong


Kommentarer
Postat av: Anna

En människa med en knapp i naveln som gillar att äta brocoli på alnöbron..;)

2009-02-06 @ 20:15:49
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0