Buhu!

Sitter nu här i matte salen och har naturkunskap. Vi babblar på om vatten. Väldigt intressant. Eller inte.  var väldigt trött Idag satt och deppade igår ett tag innan jag gjorde den dumma läxan och sedan låg jag i sängen och funderade ett tag. Vet inte riktigt  vad jag tänkte på men men.

8.11 vart jag lämmnad ensam av äsklingen då han började sin resa ner till thailand då. Lämnad i två och en halv vecka! Och med ett hot om att han ska klippa av sig håret! Stackars mig när han kommer tillbaka säger jag bara!
Emma goes deprimerad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du har ju mig! oh markus xD och vi, i alla fall inte jag, kommer inte klippa av håret

2009-02-27 @ 19:25:16
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0