Det går frammåt!

Första helgen man inte behöver Plugga. För skriva saga är inte att plugga enlig mig. Men det går frammåt med det med! Började idag med fyra meningar ungefär. Då handlade sagan mest om soluppgången. Nu har även en prinssesa och hennes fader konungen trätt fram i ljuset. Snart ska ha hon bege sig till en häxa. Har inte bestämt riktigt hur denna häxa ska vara. Bara att hon bor på hiahia berget i en tall^^ Den ni! inte många som bor i tallar. Tror hon ska vara ganska liten och ha en mus istället för en korp:P Osså ska hon nog vara snäll och rolig lr ska hon va dum och elak??? Ehh nu vart jag osäker! Aja det kommer väl hoppas jag.

Nu ska jag pausa lite senare ikväll blire film hos fredrik tror jag för jag slapp träningen emorn bitti klockan halv 8. Blir vid 6 på kvällen istället :D wiho!
gonatt, sovsött, dröm om småkryp ni mött!


Kommentarer
Postat av: Anna

Heter inte nån häxa i nån "barnsaga" Hiahia? typ i bamse?!?! xD hahah

2009-02-21 @ 23:39:38
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0