do you know what I mean like?

första lektionen idag var engelska.... Vi fick lyssna på olika dialekter i London. Riktigt kul faktist inte fatt man fattade så himla mycket men roligt lät de XD
nu ska vi snart ha matte... Lär ju inte bli så kul för jag kommer ha gjort alla fel som man kan göra och då kommer jag bryta ihop så jag inte orar plugga till provet på onsdag! Lång mening det där ;)
sen slutar jag för dagen! enda dagen vi slutar tidigt!
Men nu hade vi i vår lilla biologi grupp, som ska ha redovisning nästa vecka om Sickel-cell anameia, dumt nog bestämt att vi skulle stanna efter skolan o leta lite fakta! Hur dum kan man bli? 

hoppas vi gör det lite fort så jag kan åka hem senXD
herrå


Kommentarer
Postat av: Anna

woho! jag hade mvg på mitt matteprov xD

2009-02-02 @ 15:26:31
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0