Estet....

Vem kom på detta ämne??? Jag fattar inte vitsen! Varför måste vi lära oss att vara kreativa? Jag jan vara kreativ hemma då ni andra slipper se på! Idag har vi allefall sprungit run toch tagir kort på varandra. Eller snarare Matilda tog bra kort på henne jag tog mindre bra kort på henne^^ Nu är jag hemma i mitt fina lilla rum... Väldigt hungrig har jag hunnit bli eftersom jag inte fick så mycket lunch idag. Vi fick ta en gång av tacosen och sen fick vi backa på pastan men det såg ut som spya så nej tack! Mamma fick nå sykbryt och ringde rektorn men det hände ju inget.... Tråkigt nog...

Åkte buss hem med erik edag. Elller halva vägen allefall. Pratade med pappa i typ tio min måste vara rekord från oss båda. Jag han med att klaga lite på honom! hihi lite stolt^^ Han säger alltid åt mig att säga vad jag tycker så nu gjorde jag de XD Han vart lite tyst XD Men han sa att han förstod... Så vi litar väl på de. Nu ska jag fortsätta med mitt tragiska plugg liv som jag har börjat få. Har precis insett att jag har utökat mitt program med 300 poöng!? 
 
Det blir naturprofil men minus "natur och friluftsliv A" och plus Psykologi A, Engelska C och Spec Idrott XD
GO mig! Jag kommer förvandlas till en tråkig plugghäst innan jag gått ut trean!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du tycker alltså att du inte behöver "natus och FRILUFTSLIV" ?!?! :O

2009-02-19 @ 16:55:58
Postat av: Matilda

stolt fotograf :) modellemma!

2009-02-19 @ 18:05:27
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: erik

haha pluggis är du redan;)

2009-02-19 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0