Familjedag

Säger bara en sak. Jag vill aldrig mer välja film! Jag tror det var den läskigaste film jag sett på länge! Fast egentligen var det inte så läskigt XD men det var lite mysko läskigt! Inte gör det saken bättre att min kära pojkvän tycker om att skräma mig! Det är ju skit kul mitt i den läskigsaste delen av filmen då han ligger och rycker till bara för att skrämma mig!

Jag har precis kommit hem från familjedagen med agnes klass. Det var svinkallt och ganska tråkigt. VI var vid hockeyplanen så jag fick allefall sällskap dit av fredrik. Sitter nu inlindad i en filt för att försöka få tillbaka lite värme! Dessutom verkar ni inte ha så mycket ideer om vilken film den bästaste repliken kommer ifrån.
 Så ni får väl en ledtråd: En barnfilm.
Nu ska jag se om jag kan knåpa lite på sagan.
Herrå:D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill se den!!! VILL VILL VILL!

2009-02-21 @ 23:36:58
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0