hjärtan!

Har prcis kommit hem efer en mysig natt hos fredrik med film och en sur Edwin som började pipa vid sju för att han var hungrig :D Lyckades dock somna om och vaknade igen vid tio med en puss och kommentaren: Vad söt du är när du sover. Bra start på dagen kände jag. När jag sen fick privilegiet att välja vilken film vi ska gå på ikväll vart jag överlycklig. Det blir senaste Wallander filmen. Har ju faktist segat mig igenom alla andra så man kan väl lika gärna se den också. Den börjar kl. 20.45 för alla som vill veta. Inanna den är klar kommer jag ha somnat för länge sen! Förstår inte vad det är nu för tiden. Sover jämt! i går somnade jag vid nio mitt i en pang pang film - andra världskriget Hitler vs Stalin.
Nu ropar mamma och vill ha hjälp att sy till ischowen. Men tjii jag måste plugga biologi.

Glad alla hjärtans dag allesammans!
Fredrik, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0