I survived the Compass!

Läskiga minnen av den  meningen! Jag överlevde bilfärden som ni kanske märker. Det gjorde alla andra osså, även bilen, kanske mamma som fick några psykiska men. Nee jag skoja bara så illa är det inte! Jag lovar! Tränignen gick bra jag o stina hoppade lite axel innan vi fick börja med ett "basket program". Jag ska alltså åka runt o göra massa svåra steg medans jag håller reda på en basket boll. Det kommer gå åt h*****e den kommer hamna uppe i publiken nånstans! Nu ska jag se om jag kan knåpa ihop nån sida på sagan och få igång själva handlingen XD Just nu äre "inledning" i en och en halv sida! :P

sovsött o drömsött :D

Kommentarer
Postat av: Anna

I survived The compass too!

2009-02-22 @ 21:04:09
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0