kreativ på tyskan!

Efter en busstur med fredrik så var det tyska. Läxförhör. Inte kul... hade man tränat mycekt till de lr? Nej. Men det gick bra ändå. Sedan sprang vi och hämtade färgade papper och klistrade på våra texter som vi skrivit tidigare om sundsvall. Jag fick ju genast problem! Papperet var för litet! Eller så hade jag skrivit för mcyekt! Men det är ju helt ortoligt att man kan skriva för mycket egentligen. Så efter lite kreativitet från min sida så fick jag allt att rymmas. Men det vart inte så mycket kvar av mitt rosa papper :( Men fint vart det!
Nu ska jag se om jag får gå lite tidigare.
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick en sådan lust att fixa om din blogg xD kan vi inte göra det någon dag? ^^ haha

2009-02-12 @ 16:55:00
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0