lämnad ensam...

Har nu varit på mina promenader för denna dagen. Först hem till fredrik myste ett tag och pillade lite på hans dator medan han letade sin nessesär. Han hittade den inte så han fick hjälp av mammsen till slut som hittade den efter ca 1 min - ännu ett bevis ni killar kan helt enkelt inte leta! sprang sen ut till scoutgården eller försäkte allafall men det var så mycket snö. Sen vart jag jagad av plogbilen^^ När jag kommit upp ur diket igen så vart det lättare att gå! När jag väl kom ut så lämnade sofia mig själv i mörkret. Tur det inte var så skitigt idag så det gick jätte fort. Nu sitter jag här och är lite deppad över att jag inte kommer att kunna pussa mer på fredrik förrän om två och en halv vecka! det måste ju vara ne evghet. Osså när han kommer tillbaka kommer han ju att vara läskigt brun. Hoppas han inte har rakat av sig allt hår osså :S Buhu!
känner mig lite som En Dum En just nu.... Ska fortsätta att packa och göra det dumma idrotts papperet....
herrå


Kommentarer
Postat av: Anna

WHAT!?!?! har han sagt att han ska göra det?

2009-02-27 @ 07:00:39
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0