Vi drar till fjällen!

hej hej.
nu sitter jag här uppe i en fjällstuga mitt ute i ingenstans. Närå så illa är det inte^^ Är i en stor stuga med BASTU! wiho! sitter just nu och kollar på melodifestivalen för första gången i år! Det måste vara rekord! Har nu stickat klart mina vantar och ska nu börja på halsduken. Eller jag kanske ska sticka mössan först så mormor kan hjälpa mig. Får nog sova på det där! Emorn blir det väl slalom backen ett tag och sedan bastu, tv/sticka och sedan sova. Låter ju jätte bra! säger bara sova sova sova sova!!!! Låter så himla bra! Särskilt efter kvällen med ungarna! åhh herregud säger jag bara!

men nu ska jag göra klar tummen och fästa tråden så äre klart sen!
Jooo anna, Vilken färg vill du ha då?
Och på tal om att fredrik är i thailand så har jag fortfarande inte fått sms:et du skicka till mig när du var där :P hihi!

Gossinassi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välj du..;) Blir säkert bra!

2009-02-28 @ 22:18:06
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0