det kallas estet...

tjoo!
Nu har jag då  äntligen kommit hem från min enda långa dag i skolan. började med bild, eller estet som det kallas. Idag pratade vi om vad kreativitet var. Sedan fick vi göra ett kollage som skulle visa kreativitet. Min grupp gjorde en blomma i flera lager i rymden. Detta skulle representera kreativitetens oändlighet, att våga pröva osv. Det var ganska roligt. Men det är ju helt klart för mig allefall att estet inte är min grej riktigt.

Svenskan var däremot riktigt rolig vi pratade om fantasi, myter och sagor. Jimmy gav oss några frågeställningar vi skulle diskutera.... Det gick ganska livligt till haha vi på första raden hade grymma svar på frågerna XD
Slutade väl med att Jimmy hota att vi skulle få Ig (A) men men är man blond så är man XD

Men nu ska jag gå och få en kaka av lillan med smartisar i.
Solong

Kommentarer
Postat av: Anna

asså eran bild är ju inte seriös... varför inte få en uppgift och måla bara?!?

2009-01-29 @ 19:48:41
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0