extrem tråkig info om min dag;)

tjooo lite gladare nu än förra gången;) var väldigt tröttt då men kan nog inte påstå att jag är så mycke piggare nu ;)
det var en halvdålig dag igår med skolstart o väldigt tidig uppstigning..... dessutom började dagen med tyska usch!! fatta vilket hårtsätt det är att vakna till på..... det är helt hemskt!!!! aja sen prata kp på lite om nya schemat o så som (vad förvånad man blir va;) inte va klart utan det kunde vi inte få då utan det skulle komma senare på dagen.....
sen fick vi veta att vi hade hål från 12 efter lunchen till 3 - inte kul! då var det nån snilleblixt som sprang upp till jimmy o prata med honom så vi fick gå hem ändå!! vartganska bra tillslut ändå tycker jag..... så jag var väl hemma vid ett och dog i soffan sen vart jag väckt av älsklinegn som tyxkte jaag skulle va med han istället så då drog jag dit o dog i hans säng iställe..... sen ringde mamma vid fem o undra hur jag hade tänkt komma till träningen så dåå sprang jag hem så jag fick skjuts o han äta lite innan o sen gick det åt helvete med hela träningen typ!!! det gick inte att göra nånting!!! aja skit samma hoppas de går bättre idag....

Enda sakerna som är på plus sidan är att jagf har börjat övingnsköra så nu får ni allt passa er när ni ger er ut på vägen sen;) nee jag måste säga att jag är jätte duktig XD jag har bara fått tre nmotorstopp på dom tre gånger vi kört XD heja mig lr nått;) och att jag ska va med älsklingen hela helgen nu när jag inte ska till pappaXD så hare bra nu så ska jag fortsätta med min fina naturkunskaps lektion lr nått.... den verkar ju vara så serioös;)
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0