makes mee feel good!!!

tjoo alla glada! och hej på er mindre glada osså kanske då...
men jag är allefall glad för jag har fått träna idag för BARA andra gången den här veckan så¨lit emindre överskottsenergi är det nu XD osså har jag varit på scouterna med mina underbara vänner!
spelar ingen roll vad som händer vi har så mysigt jämt. man blir bara så himla glad av att vara på scoutgården med alla kompisar! sen gör det ju inget att vår eminente ledare Henke är där heller! han är bara världsbäst!!! sen har jag blivit mamma till johan osså btw! (vår lilla maskot) väldigt trevligt XD
vi gjorde väl inte så mycket egentligen när jag hade kommit vet dock inte hur mycket dom hade gjort inann så... men när jag kom vart det ficka och lite allmänt prat samtidigt som vi spelade alias.... jag är grymt dålig på detta spel men det är kul att lyssna på alla andras gissningar....

jaa vad vi än gör så skrattar vi... så trots att man blivit mulad för första gången den här vintern av sin pojkvän så är man fortfarande jätte glad. det spelar ingen roll hur kall och blöt man blev för skratten finns kvar på nått sätt....
längtar till helgen då jag får krypa ner i din famn o sova på din arm.  finns ingen bättre kudde än den armen! <3

nu ska jag slänga mig ¨på nån mjuk plats o bara mysa o tänka på min långa sovmorgon emorn!!!
gossinassi!
/Emma



Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så söta<3 :)

2009-01-28 @ 22:59:05
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0