min rygg

tjoo
gjorde en praktvurpa i fredags på träningen.... skulle hoppa o fötterna hängde inte med resten av kroppen (jäkla sega saker det där!!!) så jag for med ryggen före ner i isen..... så jag har jätte ont i ryggen för tillfället....
helgen har varit bra, jaa förutom ryggen dårå men men.... var på älsklingens mammas fest igår rolig tillställning måste man säga :D tror kareokin var bäst faktist^^
sen hem vid två kanske så nu är jag jätte trött eftersom jag inte fick sova så mycket i fredags heller..... men jag har nog gjort som små barna o sovitmiddag för  helt plötsligt hade de försvunnit massa timmarXD men men sånt är livet:D^
"när livet ger dig en sur citron så ska du säga yes! jag gillar citroner" ;)
/Emma

 

Kommentarer
Postat av: Anna

"yes jag gillar citorner, vad har du mer att bjuda på?"

2009-01-11 @ 21:13:15
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0