mitt kreativa jag!

tjoo nu har jag skrivit min fina bild moj som jag kallat det hela tiden. har kännts jätte bra det här eftersom jag inte var där på första lektionen då dom gick igenom det man skulle skriva om men men nu äre skrivit allefall. scoutmöte hade vi idag osså så anna kom hit efter skolan o vi bakade hallon och blåbärs muffins som blev jätte goda. sen hade markus varit jätte gullig och lyssnat på mig på lucnhen då han och lousie kom och sa hej till mig: D men allafall jag bad honom att ta med fik aifall jag och anna inte hann och tror du inte pojken tar med sig fika han med :) vi hade väldigt kul då vi bara satt o myste i urakajpa rummet och åt muffins o kladdkaka. jag tror jag har ätit fyra muffins och en kladdkaka och MASSOR av mariekex XD haha gott vare allefall XD men nu sitter man här hemma lätt illamående kan jag ju säga men det var det bannemej värt!

från ett ämne till ett helt annat! konståknings EM pågår för fullt och idag har herrarna åkt sitt kort program! det slutade med att alla tre herrarna från svergie är i final men min absoluta favorit stefan Lambiell är ju inte med! åhh vad besviken jag blev! avgudar hans piruetter!


Stefan lambiel på uppvisningen i göteborg 08. Titta och njut!!!




kristoffer berntson i vm i göteborg förra året men han kör med samma program i år em.  kolla på den grymma koreografin och håll ett öga på handen ;)




måste bara lägga in en video på os mästeren från 2003, Evgeni Plushenko. detta är från uppvisningen efter os. jag säger bara när man vunnit os guld kan man bjuda på sig själv!!!


Kommentarer
Postat av: Lusse & Eddie

Fan va köng de där sista inlägget va XD

//Lusse & Eddie

2009-03-20 @ 19:55:16
URL: http://smultronsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0